foto foto foto foto

Punkt pobrań w naszej przychodni jest czynny codziennie w godzinach 7.30-10.00

Będziemy wykonywać badania zarówno zlecone przez naszych lekarzy „na NFZ”, jak i badania komercyjne – płatne.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo i aby zapobiec długiemu oczekiwaniu na pobranie materiału diagnostycznego, będziemy umawiać pacjentów na określoną godzinę. Rejestracja do punktu pobrań odbywać się będzie telefonicznie pod numerami telefonów rejestracji
62 597 19 73
539 911 947

Internetowe konto pacjenta

Zachęcamy Państwa do aktywowania internetowego konta pacjenta. Umożliwi to Państwu szybsze uzyskanie cyfrowego kodu recepty, który zostanie przysłany SMSem bezpośrednio z portalu eZdrowie zaraz po wystawieniu recepty przez lekarza. Większa liczba pacjentów z aktywnym internetowym kontem pacjenta usprawni prace naszej przychodni. Dzięki temu pracownicy rejestracji nie będą musieli oddzwaniać do pacjentów z numerami recept, a telefon nie będzie przez to obciążony i ułatwi to Państwu dodzwonienie się do przychodni. Instrukcja jak aktywować internetowe konto pacjenta znajduje się na portalu pacjent.gov.pl

Zamawianie recept przez internet

W obecnej sytuacji epidemiologicznej wynikającej z rozprzestrzeniania się Coronavirusa zachęcamy do zamawiania recept droga mailową.

Możliwość taką mają wyłącznie pacjenci zadeklarowani do lekarza POZ w Przychodni Nad stawem Sp. z o.o. posiadający aktywne Internetowe Konto Pacjenta, którzy pobierają leki stałe na schorzenia przewlekłe (na przykład: nadciśnienie tętnicze, cukrzyca, choroby tarczycy, preparaty mlekozastępcze dla dzieci ), a fakt ten jest udokumentowany w dokumentacji medycznej naszej przychodni.

Receptę można zamówić na adres rejestracja@przychodnianadstawem.pl podając imię i nazwisko pacjenta, dane umożliwiające identyfikację pacjenta, nazwę leku,postać,oraz dawkowanie (nazwa leku , jego postać i dawka muszą być zgodne z danymi w naszej dokumentacji medycznej). Po weryfikacji danych przez lekarza wystawiona będzie e-recepta tylko i wyłącznie w formie elektronicznej a kod do recepty pacjent otrzyma z systemu e-zdrowie w sposób jaki wskazał na Internetowym Koncie Pacjenta.

Informację jak aktywować internetowe konto pacjenta znajdziecie Państwo pod adresem pacjent.gov.pl

DLA OSÓB BEZ INTERNETOWEGO KONTA PACJENTA

Receptę można zamówić przynosząc tak jak wcześniej kartkę z potrzebnymi lekami, natomiast przed przychodnią będzie ustawiona skrzynka, do której będzie należało wrzucić kartkę. Na kartce prosimy podać: imię i nazwisko pacjenta, dane umożliwiające identyfikację pacjenta, numer kontaktowy, nazwę leku, postać, oraz dawkowanie (nazwa leku , jego postać i dawka muszą być zgodne z danymi w naszej dokumentacji medycznej). Gdy recepta będzie gotowa, personel przychodni będzie oddzwaniał na podany numer, podając pacjentowi kod recepty lub wysyłając go SMSem.

Zamówienia na recepty można również składać tak jak do tej pory drogą telefoniczną.

Udzielamy świadczeń w zakresie medycyny rodzinnej w ramach kontraktu z NFZ

Zapraszamy dzieci i osoby dorosłe do korzystania z naszych usług. Specjalnie dla pacjentów zdeklarowanych do naszych lekarzy przygotowaliśmy punkt szczepień, gabinet diagnostyczno-zabiegowy z nowoczesnym wyposażeniem oraz punkt pobrań badań laboratoryjnych.

Przyjmujemy deklaracje do lekarzy:

  • Ewa Stawowa-Maleszka - pediatra, specjalista medycyny rodzinnej
  • Aneta Hybsz–Nowicka - specjalista medycyny ratunkowej, specjalista medycyny paliatywnej, w trakcie specjalizacji z medycyny rodzinnej
  • Małgorzata Opielewicz - pediatra
  • Jarosław Maleszka - specjalista chorób wewnętrznych, specjalista geriatrii

Przyjmujemy deklaracje do pielęgniarek:

  • Ewa Jędrzejak
  • Beata Sowińska
Regulamin udzielania teleporad